Як зареєструвати особистий кабінет
Споживачі природного газу Харківщини отримали додаткові можливості управління власним рахунком за допомогою «Особистого кабінету». Новий сервіс доступний на сайті 104.ua.

Для мешканців Харкова запрацював Особистий Кабінет
ФОТО: 104.ua
Кожен споживач природного газу, зареєструвавшись в Особистому кабінеті, отримує можливість оплачувати за газ не виходячи із дому. Це фізичні особи, які використовують газ на побутові потреби, на чиє ім'я відкрито особовий рахунок.
Без щомісячних візитів у каси і трати часу у чергах клієнти можуть:
- внести показання лічильника
- стежити за хронологією показань лічильника та історією оплати
- перевірити стан свого особового рахунку
- дізнатися свій тариф
- надіслати звернення.
Крім того, у користувачів з'явиться можливість прямого зв'язку з постачальником. За допомогою Особистого кабінету можна поставити питання і отримати необхідну відповідь.
Для того, щоб зареєструватися в Особистому кабінеті, необхідно знати номер свого особового рахунку (він складається з 10 цифр) та останню суму, яку заплатили за послугу з газопостачання. Процедура реєстрації займає кілька хвилини.
Для уточнення таких даних мешканці Харківської області можуть звернутися до контакт-центру ПАТ "Харківгаз" за телефоном (057) 766-21-04, е-mail: contact@kh.104.ua, мешканці міста Харків - в контакт-центр ПАТ "Харківміськгаз" за телефоном (057) 766-51-04, е-mail: contact@khgor.104.ua.
Звертаємо Вашу увагу, що на початковому етапі сервіс буде працювати в тестовому режимі. Якщо Ви виявили помилки в роботі Особистого кабінету – просимо повідомляти про це за адресою: support@104.ua.